reklama

WNBA v MSG

Uz som tu bol zopar krat. Stale nieco nove. Stale je to ine. Ale vzdy sa dostavi ten zvlastny pocit. Nie nadarmo je Madison Square Garden asi najznamejsou halou na svete. Tu sa da toho zazit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako prvy ma sem zlakal hokej. Bodaj by nie. Azda najlepsia liga na svete. Hviezdy zo vsetkych krajin sveta. Samozrejme aj od nas zo Slovenska. Usadili sme sa uz s pivkom v ruke ( 7.75$ , to len pre orientaciu) a cakali na nasich , ked sa Stanco rozhliadol po zaplnenej arene a skonstatoval: " Pes pobije, ta to najveksa charcma v jakej som kedy bul. " Vtom zhasli svetla, zaznela hudba, na lade sa zacali postupne objavovat hraci. Show sa zacala a mne sa po prvykrat v MSG rozbehli po celom tele tie zvlastne zimomriavky. K comu by som to tak mohol prirovnat? Hmmm. Nechajme to tak. Zapacilo sa mi a odvtedy si tam zvyknem zajst na pivko , pozriet si nejaky koncert ci sportove podujatie a vychutnat si to pekne chlpkopostavenie. A tak som si to uz vychutnal s Jagrom, Pruchom, Satanom, Handzusom, Radivojevicom, Hossovcami a mnohymi dalsimi hekojistami, s Ericom Claptonom, Satrianim, Petruccim a Gilbertom ci s Bonom a U2. No a naposledy som sa nechal mravencit v sobotu basketbalistkami NY Liberty , ktore si to rozdali proti uradujucemu majstrovi zenskej narodnej basketbalovej ligy Detroitu Shock. A zazitok nebol iny ani tentoraz. Ba dokonca to bolo o to silnejsie, ze koniec zapasu by lepsie nevymysleli ani vo filme. Cela arena na nohach, par sekund pred koncom a domace prehravaju o jediny bod 73:74. Rozohravka........ dribling........ vyskok....... strela........ lopta leti na kos ked sa ozyva zaverecny gong. Ale lopta este dopada na obruc....... odraza sa o dosku....... a ........ a potom uz len vybuch radosti. Padlo to dnu a vsetci oslavuju vitazstvo domacich 75:74 a ja si uzivam moj slastny pocit na celom tele. Uf , dobre bolo. Som zvedavy s kym to bude nabuduce. A tu je spomienka posledneho zazitku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Enjoy :-)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

All photos by TK

Tomas Kocis

Tomas Kocis

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy davno som napisal ze jedno telo ale dvaja v nom , jeden dobry , druhy nie a odvtedy sa vela nezmenilo tak to asi necham zatial tak ... , ale aspon mam rozsirene videnie sveta :-) a2>1 , mam rad syr,prirodu a sport a z kazdeho rozku trosku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu