reklama

Uplne zatmenie mesiaca

...malo snezit a este som k tomu pisal clanok o Tufe ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

...ale zazvonil telefon a ozvalo sa : " pozeras ? pekne nie ??? fotis to ? " ... " nie , malo snezit , uplne som to vypustil z hlavy ! " ... " tak sa chod rychlo pozriet , je jasna obloha ! "

... prerusil som pisanie clanku o Tufe a vyliezol som na strechu ... ved najblizsie zatmenie mesiaca bude az v roku 2010 , tak , preco si to nechat ujst , pauza mi dobre padne ... a tak som siel ...

Obrázok blogu

Mesiac sa pekne zafarboval na oranzovo ...

Obrázok blogu

Zvycajne sa mesiac pri zatmeni strati , ale teraz ho zvlastne cez zemsku atmosferu osvietilo ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Muselo to byt krasne divadlo pre ludi vyzbrojenych dobrym teleskopom...

Obrázok blogu

Mne sa necasom zahmlil objektiv a zrazu to vyzeralo na zrazku mesiaca s neznamim objektom :-)

Obrázok blogu

Nastastie sa nic nestalo a objekt si to rozmyslel a odplaval ...

Obrázok blogu

Takze sme v klude dopozerali nocne predstavenie ...

Obrázok blogu

Mesiac sa postupne odhalil z tajomneho zafarbenia ...

Obrázok blogu

A po polnoci bolo uz vsetko v normale ...

Photo by TK

Tomas Kocis

Tomas Kocis

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy davno som napisal ze jedno telo ale dvaja v nom , jeden dobry , druhy nie a odvtedy sa vela nezmenilo tak to asi necham zatial tak ... , ale aspon mam rozsirene videnie sveta :-) a2>1 , mam rad syr,prirodu a sport a z kazdeho rozku trosku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu