reklama

Ako sa citi oblacik

Ludia odjakziva chceli lietat. Tuzili vidiet svet zhora. Z vtacej perspektivy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Ja by som to zmenil. Ja by som chcel byt oblacik :-) . A verte ci neverte. Na chvilu som nim bol. Plaval som si oblohou , len tak som si hovel v povetri s kamaratmi a bezstarostne sledoval svet okolo seba a uzival si sviatocnu naladu ...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 all photos by TK

Tomas Kocis

Tomas Kocis

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy davno som napisal ze jedno telo ale dvaja v nom , jeden dobry , druhy nie a odvtedy sa vela nezmenilo tak to asi necham zatial tak ... , ale aspon mam rozsirene videnie sveta :-) a2>1 , mam rad syr,prirodu a sport a z kazdeho rozku trosku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu